czwartek, 8 grudnia 2011

Zapraszamy na wystawę

rak_net


Zapraszamy wszystkich na kolejną wystawę z cyklu Gili-Gili prezentuje:
ANNA RAKOCZY – ZOBACZONE
g-g-prezentuje


ANNA RAKOCZY
Anna Rakoczy jest absolwentką Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych oraz Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
Obroniła dyplom w pracowni Rysunku prof. Joanny Kaiser.


O SWOICH PRACACH:
"Rysując, próbuję porządkować chaos który mnie otacza. (...) Kiedy byłam dzieckiem, bałam się upostaciowionej śmierci która może nawiedzić mnie przed snem. Wciąż często myślę o niej i wpływa to na moje prace. (...) Przypominają mi jednocześnie o sytuacjach, które kiedyś mnie spotkały i miejscach w których byłam. Niektóre z nich wydawały mi się być złe bez powodu, zawsze obawiałam się tego, co mogę tam spotkać."


Wernisaż 07.12, godzina 19,
Galeria Łącznik,
pl. Matejki 4/12, Kraków.
Wystawa trwa do 23.12
wtorek – piątek: 14.00 – 17.00
niedziela: 12.00 – 15.00







anna_rakoczy1_net
ORGANIZACJA I WSPARCIE:
OK_LOGO_NOWE_OKgiligili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz